CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, June 12, 2008

:: PraKtiKAl TiMe

sedar x sedar, tinggal lagi seminggu aku praktikal. minggu depan adalah minggu last.
sedi ada gembira pun ada. tapi nak wat cam ne, coz setiap permulaan tu ada pengakhiran ye..
eh..lupa lak nak bg tau aku praktikal kt ne. tempat bertuah yg telah menetapkan aku sepanjang praktikal ni adalah di KPDNHEP Kajang.
aku kt sini semuanya ber6. yg x sangka 2 semuanya dtg dari kolej yg sama, KPZ...
best gak coz x la kekok sgt nak bergaul coz masing2 dh kenal. korg nak tau sape lagi bdk2 yg praktikal kt sini??? mereka adalah
*NabiL
*FarRaH
*PraBA
*AmiEn
*YaN
Nie lah Kwn2 aku sepanjang aku kt sini. selama 2 bulan praktikal nie, aku duk kt rmh yan.
sush gak nak biasekan diri ms mula2 tu. tapi lama2 best plak hehehe. apa2 pun thanks aku ucapkan kt yan coz sudi tumpangkan aku kt rmh dia.
ok la, aku rs cukup lah aku bercerita. lain kali kt jpm lg dgn story yg lbh menarik k. CaU...

0 comments: