CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, June 19, 2008

FinAllY ..Last Days..


yahoo...ari nie last day aku prktikal. x sangka lak dah 2 blan aku kt sini. sepanjang aku kt sini byk suka & duka yg aku lalui. semua itu aku jdkan pengalaman dlm menjalani idup ini...

sedih gak bila di pikirkan balik. yela..pas nie bkn senag nak dtg sini lg. kalo ada yg membawa ye sampai la aku kt bangunan APEX ni. sedih nak tinggalkan dady (en.Asri 'our boss') yg baik ati, staf2 yg giler2 mcm abg adha, abg faizal dan yg lain la. tapi insyallh klo ada jodoh kt jmp lg..
lgpun kami semua dah cop nak jd budak harga kt sini hehehehe

too abg adha, jgn lupa perjajian kt yek..setahu dr sekarang kami akan dtg utk tuntut perjanjian kt hehehehe

k la, akhir kate..kpd member2 praktikal aku semua...jgn lupa renuion kt nanti yek huhuhu

0 comments: